klik

Wednesday 9 March 2016

Proton Tampil dengan Sesuatu Yang Baru


Sesiapa yang perasan Proton sebenarnya telah tampil dengan logo baru. Boleh melawat web page Proton untuk kepastian. Proton terus berusaha dalam memastikan kereta keluaran mereka mampu bersaing dengan kereta kereta import yang lain sama ada dari Jepun, Korea mahupun Eropah
Terbaru, Proton menjalin kerjasama dengan Suzuki Malaysia malah sebelum ini pun proton pernah bekerja sama dengan syarikat luar antaranya lotus.

Tidak banyak beza logo baru dengan yang lama, cuma dalam logo yang baru ini, proton masih mengekalkan kepala harimau dan apa yang berbeza pada logo proton yang baru adalah Tulisan PROTON yang ada pada logo lama di keluarkan dan di letakkan di luar segi tiga. Jadi, saiz kepala harimau juga makin besar dan di posisikan di bahagian tengah logo .Manakala Tulisan Proton di letakkan di luar logo iaitu di bawah logo proton.

Logo Baru Proton


Logo Lama Proton


Perubahan dan penambahbaikkan yang di lakukan oleh proton juga perlu selari dengan pembangunan automotif negara. Mungkin pembaharuan ini adalah selari dengan kemunculan model baru yang akan diperkenalkan pada tahun ini yang dinantikan seluruh rakyat Malaysia.

Proton sebenarnya mampu bersaing dengan pengeluar automotif yang lain selagi mereka terus berusaha meningkatkan kemahiran dan pengetahuan berkaitan dunia automotif. Sape kata Proton tak terkenal, teringat pengalaman aku semasa ke Taiwan ternampak Proton Gen2 di Negara tersebut. Ada je peluang dan ruang untuk Proton terus maju untuk bersaing di peringkat global - ska

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik