klik

Friday 2 October 2015

Terbaik dari U Mobile Postpaid Plans U28 P50 P70

Hampir 3 tahun aku menggunakan U Mobile dan sepanjang tempoh itu aku rasa aku x pernah lagi kecewa dengan servis yang diberikan. Dan kali ini U Mobile memperkenalkan plan baru yang jauh lebih murah dan lebih WOOOWWWWWW.....

Sekarang aku pakai pelan P50 yang lama punya dimana aku dapat free call untuk ke semua rangkaian U Mobile.. dan semestinya internet free bergig gig...haha

Dua jam dari sekarang aku akan ke cawangan U Mobile berdekatan untuk upgrade pelan sekarang ke pelan baru yang lebih murah... Maghi la kita secara berjemaah pakai U Mobile... moh kiter

Bagi yang bermalas malasan nak cek apa pelan yang U Mobile sediakan sekarang...disini aku ceritakan dan kongsi sedikit untuk anda semua tahu...





Tengok gambar tu...ada 3 pelan yang disedikan....anda pilih jer yang mana anda mahu..

Nak lagi details bagi setiap plan tu??? ok...ke bawah lagi...


haaaa....itulah kisahnya...pilihlah yang mana suka dan semestinya yang mampu...

Di zaman yang semuanya dihujung jari sekarang ini..semua dengan gadjet2 canggih yang melekat di tangan 24/7 tu....semestinya jumlah kuota yang besar diperlukan. so buatlah pilihan yang bijak.

last...yang paling hero dalam banyak2 pelan semestinya yang ini...P70
nak info yang lebih details datang dan visit2lah website di bawah.
U Mobile - Postpaid Plans


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik