klik

Saturday 19 December 2015

Shell Lego 2015

Fuhh...lama x mengupdate blog ni..marah nuffnang kat aku...
Bizi sebulan dua ni...dengan kehadiran orang baru dalam keluarga kami ni..

By the way...bulan 12 ni aku berjaya melengkapkan misi aku dalam mengumpul LEGO2 Limited Edition dari Shell...aku beli yang kereta je. Dari satu sudut orang akan cakap membazir.. dari satu sudut lain..ianya kepuasan...aku ni mmg dilahirkan sebagai seorang yang minat atau suka sesuatu yang susah nak dapat...limited...aku kumpul dan simpan...yang penting ianya tidak berlebih lebihan.. bukan tunjuk  menunjuk..atau sebagainya...setakat termampu jer..

Kali ni..aku dapat la kumpul 4 jenis kereta keluaran Shell tu...dan satu Lori Tangki Minyak Shell.. yang ni paling limited edition...alang2 isi minyak kereta tu...aku beli la...tempat lain xde...masa ni dan di Shell jer yang ada...kalo ada kat tempat lain ada pun ianya berlainan...

Lagipon aku dah ada Putera Sulong dalam keluarga aku ni..SML...nanti dapat la dia jadikan permainan Lego tu salah satu Toys untuk dia...dari satu sudut ianya bagus untuk perkembangan minda kanak2...sebab membantu mereka berfikir...petang2 ni aku malas nak google2 apa yang bagus pasal permainan Lego ni...apapun..selagi ianya x menyusah sesape..ok la tu...hehe

so ni la dia kereta2 dan lori yang aku da dapat





Ni salah satu hobi aku as a collectors....nanti2 ada masa aku share lagi hobi2 lain yang mungkin ada yang berminat dan share hobi diaorang..tkot la sama...

apapun...thanks a lot to Shell Malaysia.. http://www.shell.com.my/http://www.lego.com/en-us/

-ska

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik