klik

Saturday 19 December 2015

U Mobile Year End Bonus

Petang ni saje2 nak bukak website U Mobile tengok apa pakej yang paling murah dan jimat...
Dan ternampak satu statement Free 1GB for Everyone...mcm gambar di bawah..











Baca2 dan tengok aku punya plan P50 terlibat ke x untuk Year End Bonus ni... tengok2 ada...
so aku go through lagi..nak konfemkan..aku klik kat aku punya plan P50..













Dan ini keluar....P50 dah jadi 6GB...so maknanya dari 5GB da jd 6GB... makin sedap la aku mendownload lepas ni...















Sape2 yang suka online..bukak media social...tgk video dan sebagainya.. aku rasa U Mobile paling better dan paling murah...yang belum bertukar tu tukar la sekarang...

anyway...thanks a lot U Mobile... http://www.u.com.my

-ska

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik